tisdag 1 juli 2008

Slutletat

Jag har fått en tillsvidareanställning!! Jag har sedan några veckor tillbaka sökt massa jobb på förskolor och skolor här i Halmstad. De flesta är vikariat, förutom ett som är en tillsvidaretjänst - och det fick jag! Nu är jag helt överlycklig och det ska bli roligt att få börja jobba på "riktigt"!

Så nu är det piskan på ryggen - för om jag ska få behålla jobbet och få högre lön så måste jag skriva färdigt mitt examensarbete. Därför blir det vetenskaplig teori och analys för mig på mina lediga dagar i sommar för att jag ska ha så lite som möjligt kvar av arbetet i höst.
Tänk om jag hade lagt manken till och gjort färdigt det i höstas istället.... Ja, ja....det är lätt att vara efterklok!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis tll nya jobbet! Klart du fixar uppsatsen! Kan tillägga att jag gjorde precis likadant så när examensbeviset kom var det allt värt lite skumpa!!

Vi åker till Halmstad på Lördag och stannar en vecka... Har ni tid nån dag för fika eller kanske en titt i nya huset så är det bara att plinga. Robban har med all säkerhet mobilen med.

Anonym sa...

Men... du la ju manken till. Det var ju bara att det skulle fixas med bröllop och bröllopsfest hit och dit parallelt? :P

Mia sa...

Henke, jo det är sant, men jag menade främst innan jul, efter allt stök och bök. :)

Anonym sa...

Stort GRATIIS från oss!!

Detta fixar ju du.. bra att du fått eldgaffeln bakom dig. ;)

Kram Nina o Co