lördag 15 november 2008

Hastjobb

För cirka en timme sedan kom våra grannar och knackade på för att undra om jag hade något Grattiskort att ge till dem. De ska nämligen på 30-årsfest ikväll och hade inget kort. Tyvärr har jag inte så många kort på lager. :(
De jag har är sådana som jag inte är riktigt nöjd med eller som inte är helt färdiga. De fick till slut ett kort som jag gjorde för ungefär ett år sedan.
När de väl hade gått kändes det inte alls bra. Dels för deras skull och dels för min skull, jag vill ju inte visa upp mina "dåliga" kort.

Så därför satte jag mig och slängde ihop ett mycket finare kort på.....BARA EN KVART! Det har nog aldrig hänt innan....jag brukar i alla fall behöva en timme för att göra ett kort jag är nöjd med. 
Här ser ni kortet...som jag faktiskt är riktigt nöjd med, enkelt och fint.


2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

En kvart bara?! Det var bra jobbat, hade tagit mig flera timmar.
Fin bakgrund du har nu förresten...jag borde oxå fixa min layout lite, den är för trist. Vill byta namnet oxå men vet inte till vad....några förslag?

Mia sa...

Ja, bara en kvart. Har aldrig lyckats med det innan!! :) Jag tycker att ditt namn är jättebra!