måndag 27 april 2009

Det var inte inbillning...

...det finns faktiskt en liten bäbis i min mage. 
Idag har jag fått uppleva det mest fantastiska jag någonsin varit med om (hittills).
Vi har varit på ultraljud och fått se vår lill* Plopp!
Plopp såg ut att må bra och vinkade till och med lite på sina föräldrar, eller det kanske var så att h*n kliade sig på näsan. Plopp är i nuläget 17 veckor gammal och ca 14 cm lång. Förlossningen har blivit framflyttad 5 dagar och Plopp är numera beräknad att titta ut 5 oktober. Längtar!


Här får ni se en liten bild av vår lille Alien! :)


KRAM på er!

5 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Va spännande!
På internationella barndagen minsann!

Mia sa...

Vilken timing! Det visste jag inte! :)

Josefin sa...

jaaa! Bebis på min födelsedag! Bra jobbat!! Visst är ultraljudet coolt! Bra också så att man ser att det är en bebis och ingen krokodil!! (Ja man var ändå osäker tills hon kom ut...)Hoppas att vi kan ses en sväng i sommar! Det vore kul! Ta hand om er alla tre!!

Eva sa...

Hej Mia

Vad fin "den" är :)
Vänta tills hela magen guppar av sparkar, då kan man verkligen kalla den alien.
Hälsa Henrik lycka till på lördag.
Kram Eva

Sofie sa...

Hörde skvallret när jag kom tillbaka till växeln nu i veckan. Man får gratulera! Har flyttat tillbaka till Halmstad nu så vi lär väl springa på varandra förr eller senare :)

Ha det så jättebra!

Kram
Sofie (i växeln :) )