lördag 5 september 2009

5:e september

Idag är det bara en månad kvar till lillY Ningening är beräknad att titta ut!

En månad=30 dagar=720 timmar=43200 minuter=2592000 sekunder!

Det ska bli så spännande och jag är väldigt förväntansfull på vem det är som bor där inne. Vi vet så mycket som att det är en livlig liten en. Trots att det börjar bli trångt därinne i maggen så bökas det runt för fullt! :D
Häromdagen kunde vi riktigt ta tag i en liiiten liten fot och det var en helt otrolig känsla!


Idag ska vi hämta ut barnvagn från Teutonia, spjälsäng och skötbord från Brio (vår barnvagn är svart, och spjälsängen och skötbordet är vita) som vi har beställt från LekCenter (gamla Briobutiken) och så fick jag ett sms igår om att kläderna jag beställt från meandI har kommit. ROLIGT!

Just nu sover maken, men ska försöka få honom att ta ett kort på mig och magen senare så att jag kan lägga ut en bild!

Y Kram Mia Y

2 kommentarer:

En i Gbg sa...

Lägg ut bilden, kvinna! Nu när du inte jobbar hinner du ju uppdatera bloggen ofta! ;o)

Nina sa...

Tänk om du vetat då det du vet nu.. Att de var en lite tjej som bodde där inne.. De va minsann inga 4 veckor de inte.. 5 dagar heter de =)